Wednesday, June 24, 2009

Umno kecundang, pimpinan PAS lebih pintar - Anwar
Mohd Khalil Abdullah
Thu | Jun 25, 09 | 11:05:35 am MYT
KUALA LUMPUR, 25 Jun (Hrkh) - "Umno kecundang lagi. Kali ini mereka tumbang dalam isu kerajaan perpaduan."

Iklan



Menurut Ketua Umum KeADILan, Dato' Seri Anwar Ibrahim, strategi yang cuba dipasang oleh Umno tidak menjadi sebaliknya mereka kecundang.

"Umno kecundang lagi dalam isu kerajaan perpaduan. Strategi mereka untuk meretakkan hubungan Pakatan Rakyat berkecai,"jelasnya dalam satu catatan di blog peribadinya

Jangan angkuh bang baru aja runding dah beres. Perak tak jadi ni pulak.Bukan semua ahli Pakatan Rakyat setuju malah ramai dah mula nengok sejauh mana bohong pelakun utama Dato Seri Anwar ibrahim,Dato Haji Hadi,Nik Aziz dan Lim Kit Siang dalam drama episok pertama dalam kejar cita-cita nak terajui negara.Setakat menang sesama sendiri tak pun boleh tubuh kerajaan. Sudahlah jangan mimpi kami nak biar saja.Sepakat kami diluar Pakatan akan terus pertahankan kerajaan hari ini. Tak perlu lalu nak pakat dengan PKR dalam nak jadikan kerajaan sekarang.

Hebat-hebat PKR mengacau dalam dewan Parlemen lepas tu kena halau tu yang diperjuangkan.Persoalkan yang telah diluluskan diparlemen Sistem Kehakiman,ISA,Bajet dan lain-lain dibuat dalam Parlemen.Situ pun nampak PKR dah lembik.Gonalah dan pinda akta-akata yang sedia ada.Letih PKR dan usaha mereka sampai sudahlah.Puas didewan ke gelanggan jalanan dan ceramah-ceramah dengan memfitnah ,janji-janji dan adu dumba yang tak habis-habis.Tunggu sapa yang tipu sapa.Pasti PAS dan rakan PKR lah penipu rakyat.

No comments:

Post a Comment