Wednesday, June 24, 2009

Anak.Buku:Felda dulu TOLONG sekarang ALONG!

Saturday, June 20, 2009
Eksklusif: Pendedahan Permasalahan Peneroka, Presiden ANAK Mazlan Aliman Sedia Dedahkan Penyelewengan Oleh Felda Di Mahkamah Kelak !!
KUALA LUMPUR [12.40 am] - Presiden Persatuan Anak Peneroka Kebangsaan (ANAK), saudara Mazlan Aliman (foto), dalam kenyataan akhbarnya semalam bersedia menghadapi saman yang akan dikemukakan pihak Felda bagi mempertahankan fakta fakta yang dikemukakannya berkaitan salah urus dan penyelewengan pihak Felda seperti yang didedahkannya di dalam buku “FELDA:Dulu Tolong, Sekarang Along”

Lan jadilah adu dumba 15 tahun saja duduk felda. Felda lagi tiada ANAK yang tak pakai. Felda dah berjasa 53 tahun. ANAK baru nak buat buku.Felda dah lepas keluar negara dah.Salah lagi ke Felda bela orang melayu. ANAK baru buat buku dah canang kehulu kehilir cari publisiti murahan.Sedarlah sikit Felda dah banya bantu. Apa salah semuanya ada pemantau buka taraf peneroka atau generasi 2 yangtau sembang-sembang kedai kopi dan pawah pokok.Kita sini tak pakai ANAK kita pakai UMNO dan kerajaan hri nilah.Letih awak Lan.TAK payah buat buku lan baca AL quran dan Hadis banyak lagi kita belajar tak padan 15 tahun.

No comments:

Post a Comment