Thursday, June 25, 2009

CERAMAH NIK AZIZ MENGHASUT

Ceramah Nik Aziz berunsur hasutan
Oleh Wan Faizal Ismayatim dan Haspaizi Mohd Zain
bhnews@bharian.com.my
KOTA BHARU: Pemuda Umno Kelantan semalam, membuat laporan polis berhubung ceramah Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat di Laloh, Manek Urai, pada 21 Jun lalu yang didakwa berunsur hasutan.

Dalam ceramah yang berlangsung di padang majlis daerah itu, Nik Abdul Aziz didakwa menyamakan perjuangan Umno seperti ajaran sesat Ayah Pin, komunis dan Chin Peng, selain menyamakan parti itu dengan ideologi sosialis yang menolak agama dan prinsip ketuhanan

Tu ulama besar kita yang perlu kita dengar.Tok Guru mahsom.Lepas kecek pakai tali hayat dengan allah minta ampun. Pengikut mampuslah.Semua yang di lemparkan oleh tok guru tu benar.Mati tu benar.Kena ikut tok guru ada Al Quran dan hadis.Kita tadok.Gitu juga tok arab pun pakai yang Nik Aziz.

Dosa pahala boleh lihat pada islam PAS pelembagaan partinya dan pemimpin tersohor mereka dalam mengislamkan kita.UMNO tak buat apa mana ada tok guru boleh online terus dengan tuhan kecuali pemimpin PAS KeAdilan dan DAP lah.Lagi banyak tok guru kata kita,tuduh dan lain-lain pasti tok guru bagi markah tambahan untuk dapat pahala PAS.

Dalam tentukan islam UMNO,ayah Pin kita buka kitab Ayah Nik Aziz.Ada sejarah Ayah Pin dan Ching Peng.Dalam pasaran hari ini yang akan diterbitkan oleh pengikut-pengikutnya.Banyak hukum-hukum yag tak pernah kita jumpa boleh kita mengaji dengan tok guru kita ni.Dia ajar kita berbalah,tuduh-tuduh,fitnah, adu dumba dan tanggong halal untuk tuju ke syurga PAS kito.

1 comment:

  1. Hidup Tok Guru Nik Aziz!! Mati Bangun Islam Bersama PAS! Allahuakbar!!

    ReplyDelete