Saturday, June 27, 2009

NIK AZIZ AJAK NAJIB BERDEBAT

NASIONAL Nik Aziz ajak Najib berdebat

KOTA BHARU: Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, mempelawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, mengadakan debat terbuka bagi menyelesaikan kekalutan politik Pas dan Umno yang berlaku sejak sekian lamanya.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, draf surat jemputan rasmi kepada Presiden Umno untuk mengadakan perdebatan itu telah siap dirangka dan akan dihantar dalam tempoh terdekat

Tok guru kawan dah pening nak debat pulok.Pasal perpaduan tak leh runding.UMNO tu tak islam,UMNO ayah Pin dan Komunis.Kezaliman UMNO kepada PAS tak boleh maaf.Kekalutan Tok Guru kena guna tali hayat dengan tuhan.Tok Guru tak pakai YAB Perdana Menteri yang telah Allah tentukan mejadi Perdana Menteri. Pakat ajalah dengan Pakatan Rakyat Dato Seri Anwar dan Lim Kit Siang yang menmjadi perujuk dan panduan ala tuju Tok Guru dan PAS.

Kita rasalah menghabiskan masa melayan Tok Guru nak bahas dan debat.Kesudahannya pun tak jelas lagi tak ikhlas Tok Guru BONEKA PAKATAN RAKYAT bukan metlamat dan cari perpaduan mau bincang kekusutan yang ada tapi nak.lebih populariti dan kepentingan tok guru yang dah tua sertas amat letih... dah.Terus aja tok guru bincang Pakatan Rakyat sebagai panduan untuk terajuai negara.Mana-mana ceramah,perhimpunan dan kempen Tok Guru bantai aja UMNO yang ta pakai ini.Takut apa dengan manusia dengan Allah tok guru tau semuanya.

Tok Guru macam ni lah kito cari yang berani dan hebat berpolitik tau selok belok agama.Hidup Tok Guru.Kami sekeluaga akan terus memegang dan mengamalkan fatwah-fatwah Tok Guru tu sampai anak cucu menuju kejalan Allah Amin.Semoga Tok Guru panjang umur teruskan berdakwah.Lain mana ulama-ulama dinegera ni yang berani semua penakut dan tidur tak berani nak tampir bersama Tok Guru Nik Aziz dalam memperjuang yang hak.

Dalam kekalutan Pakatan Rakyat dan PAS bebahas dan debat buang masa aja.Mari kita tumpukan kepada membangunkan negera,rakyat dan bangsa kita. Pedulikan Tok Guru tu.Banyak lagi kerja lain.Rakyat memerhati dan bersama YAB Perdana Menteri untuk teruskan agenda Negera.

No comments:

Post a Comment