Tuesday, July 14, 2009

perais ikan menang

TRONOH 14 Julai - Kekalahan tipis calon Barisan Nasional (BN) kepada calon Pas pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai hari ini menunjukkan angin perubahan daripada rakyat bertiup kuat.
Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, kejayaan mengurangkan majoriti Pas pada pilihan raya umum lepas yang melebihi 1,200 undi merupakan satu isyarat jelas bahawa rakyat mahukan pembaharuan.

Kita terima kekalahan tu.Angin perubahan pengundi bersama BN dah jelas menerima kepimpinan YAB.Perdana Menteri. Dasar yang diperkenalan oleh YAB Perdana Menteri Satu Malaysia,Rakyat didahulukan Pencapaian diutamakan diterima dalam masa 100 hari kepimpinan YAB.Perdana Menteri .Sikap diam tidak melatah dengan provokasi pembangkang tak lut dengan kerja -kerja yang dilaksanakan oleh YAB.Pendana Menteri.Tok Guru Nik Aziz dah beberapa kali beriktiar nakkan respon nak jumpa YAB Perdana Menteri Kita. Banyak hal dan adu dumba dan kerenahnya tapi satu pun tarian naganya tak menjadi.

Syabas BN dalam usahanya di Maner Urai yang di ketuai oleh YAB Timbalan Perdana Menteri, Tok Pa dan rakan-rakan yang lain untuk menang Pilihanraya di Dun Maner Urai.Banyak isu dan tindakan gerak kerja BN ada kekesanan diterima olehpengundi.

No comments:

Post a Comment