Tuesday, July 28, 2009

MUTAKHIR Nik Aziz dianggap bukan tuan guru tulen

Berita Harian Online: "KUALA LUMPUR: Beberapa pemimpin Umno amat kesal dengan kenyataan 'pergi jahanamlah Umno' oleh Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kerana ia datang daripada seorang pemimpin politik bertaraf ulama dan seorang tuan guru.

Yang lebih mereka kesalkan dan sedih ialah penolakan bulat-bulat Nik Aziz kepada usaha untuk berbaik-baik dengan Umno yang bagi mereka menunjukkan kesombongan dan sifat keterlaluan Menteri Besar Kelantan itu."

Sapa yang nak jahanam demo ajalah.Kita taada hal tak payah bincang taapa.Kalau pasal royalti minyak taayahlah.Pasal Kerajaan Pusat dengan Negeri Kelantan menghabiskan beras aja.Dah banyak pun bagi syukur pun taada terimakasih lagi taadanya. Jadilah berlakun.Pasal ISA Kerajaan perlu tegas dan kita tambah baik lagi.Sebagai Tok Guru tak pakai tok soh ajarlah buat gapa tok guru kepala batu.Jangan hina kita orang UMNO. PAS dah lama jahanamnya.Taksub pada tok guru yang hanya bersandiwara dan boneka PKR dan Mahaguru Dato Sri Anwar dan Lim Kit Siang.

No comments:

Post a Comment