Monday, July 13, 2009

Generasi muda digesa sahut cabaran PM

Pergerakan Puteri Umno menggesa generasi muda menggembleng tenaga dan memainkan peranan penting sebagai menyahut seruan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak bagi melakar masa depan negara lebih cemerlang.

Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin, berkata pengumuman 11 hadiah kepada rakyat pada perhimpunan 100 Hari Najib Sebagai Perdana Menteri kelmarin membuktikan kerajaan berusaha memberikan keselesaan kepada segenap lapisan rakyat.

Berita baik yang ditunggu.Kalangan muda menyambut baik dan berterimakasih kepada YAB Perdana Menteri.Hadiah untuk semua dan memberikan keselesaan kepada rakyat.Tok Guru hanya umumkan Cuti untuk kepentingan calunnya Maner Urai jauh dengan YAB Pendana Menteri dengan 11 hadiah.

Terbukti dalam 100 hari sahaja perubahan telah dilakukan berbandingan dengan Tok Guru memimpin Kelantan 20 tahun.Genarasi muda perlu memahami hasrat kerajaan hari ini yang mementingkan kepentingan rakyat dengan melaksanakan apa yang dijanjikan.Perlu dilihat perlaksanaan dan pencapaiannya yang dapat dinikmati oleh semua rakyat.

No comments:

Post a Comment