Saturday, July 11, 2009

Nasharuddin akhirnya muncul di Manek Urai

KUALA KRAI 11 Julai - Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa akhirnya muncul di Manek Urai hari ini bagi membantu kempen pilihan raya kecil dengan meyakinkan penyokong Pas bahawa pergeseran kepimpinan parti itu sudah berakhir.

Namun dua kenyataannya yang berbeza kepada pihak media dalam tempoh beberapa jam terus menimbulkan tanda tanya.

Baru nampak.Buka calang orang juga Tim Presiden PAS ni.Dia menang bertanding bukan menang free.Tentu sekali ada penyokongnya.Cuma segan dengan Tok Guru kita.Sebab kita menumpang jadi wakil rakyat kat negeri dia.Kalau tanding tempat lain belum tentu lagi. Kat Kelantan ni batu pun tanding boleh kalau Tok Guru kata ya.Kalau Tok Guru kata tak dosa dan halal pun ya.Kerana dah taksub dengan air jampi Tok Guru kita.Kena janggutnya lagi mujarab sunat.

Kena turun YB.Timbalan Presiden bantu tok perais kita ni.Kalau dok kalah.Isu dalaman kita sama kita kita biar dulu lepas pilihanraya ni kita buat baru.Sapa tak kenal Tim Presiden kita BONEKA UMNO yang nak buat baik.Tapi nasib tak baik kena gam dok Tok guru kesian dia.Dalam PAS kita sebagai ahli dan penyokong keno tutup mulut.Yang buka mulut luas-luas kena Tok Guru.Yang makan kenyang pun Tok Guru kita makan angin ajalah.

Ini ada dalam kitab PAS jangan dilawan nanti tak masuk syurga.Gitulah dengan Boneka UMNO boleh mari ke Maner Urai cakap jangan.Salam-salam dan jumpa orang tertentu aja.Nanti rosakkan kempen pulak.Perpecahan dalam Pas KETARA tunggu bomm aja lepas Pilihanraya ni.Lepas ni kita cakap pasal nak berbaik semula dengan Kerajaan BN.Le ni tak leh lah.

No comments:

Post a Comment