Monday, July 6, 2009

Azizan digesa siasat dakwaan DAP

ALOR SETAR 6 Julai - Pemuda Gerakan Kedah menggesa Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak menubuhkan sebuah badan bebas bagi menyiasat dakwaan DAP kononnya kerajaan negeri telah membuat keputusan untuk merobohkan sesetengah kuil Hindu dan tokong Cina di negeri itu.

Ketua Pemuda Gerakan negeri, Tan Keng Liang berkata, Azizan harus mengambil langkah segera untuk menyiasat dakwaan itu yang dianggap sangat serius dan hasil siasatan itu haruslah diumumkan.

Tunggu apa lagi YAB Datuk Seri mai kita gannya ni DAP yang banyak kacau.Kami bersama YAB Datuk Seri dalam isu DAP ini.Ni Kedah bukannya Pulau Pinang cek. Jangan ugut adu dumba benda yang taada diada-adakan.Nak pulau dan keluar pakatan ke tu biarkan kat mereka.

Kepala Lim Kit Siang tak patut kita ikut dia jaga kepentingan dia dan Cina aja.Masa Pilihanraya dia pakat.Lepas pilihanraya dan pernah pun sepakat dan seiya sekata dengan PAS. Pasal Dato Seri Anwar nak bantu jauh sekali tukang bagi minyak lagi jadi.

Kami orang Kedah tau apa nak buat.Bersama membangun bersama Islam.Pasal kuil hindu,bunddha ke kita teruskan kerja kita robohkan.Dia boleh bincang dengan Tok Guru Nik Aziz kalau nak buat besar-besar atau tinggi-tinggi kat Kelantan.

No comments:

Post a Comment